Sunday, September 25, 2011

sundaysundaysundaysunday

story written by Shaqjaja at 11:11 PM
assalamualaikum

hari ni semua busy dengan ptptpu. aku tak apply. weeeeee~~
roomate aku 2 orang yang apply. jannah dengan bell. tapi yang lagi sorang (syaifa) dia sudi jadi peneman setia jannah. so aku sorang-sorang je la kat bilik.

SERIOUSLY!! aku yang selalu kena tinggal. aku yang selalu free. aku yang selalu bangun awal. aku yang selalu sapu bilik (baru 2 kali sepanjang 3 minggu duduk sini). 


so hari ni walaupun takde class aku still bangun awal. lepas subuh dah bangun. (actually pagi tadi aku terlepas subuh). bangun tu mula-mula semangat nak study la konon. last-last aku mentakcantikkan board aku je. cantik tak cantik. aku buat bukan untuk tatapan orang ramai. 

then bila dah siap tu aku sambung study tumblr. study blog orang. study fb. macam-macam aku study hari ni. tu yang kepala hot dah tak leh masuk apa ni.

siapa-siapa yang ada tumblr tolong la follow tumblr ni. 

AMARAN!! ANDA DINASHATI UNTUK TIDAK MEMBUKA PAGE INI JIKA ANDA MENGIDAP SAKIT JANTUNG MAHUPUN LELAH/ASMA


esok ada class building law. kenapa!!!!! kenapa mesti aku!!! 

thankz people. :) jangan lupa follow tumblr tu ok!

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review